Sikertörténet
ADA AUSTRIA premium
Az ADA AUSTRIA premium a lehető legjobb választás azok számára, akik értékelik az exkluzív egyedi munkákat. Csak a szabad kollekció 36 ülőgarnitúrát tartalmaz – fotelekkel együtt, valamint 38 ágyat. Tartós minőség, hagyományos kézművesipar és a típusok sokfélesége jellemzi a magasabb árkategóriájú prémium bútorokat. Az erőforráskímélő és természetes anyagokból készült termékek összhangban állnak a természet és a környezet iránti egyre növekvő felelősségtudattal.
ADA trendline
A második sajátmárka, az ADA trendline a közepes árszegmenshez tartozó modern bútorválasztékot képviseli: a friss, modern és rugalmas választék a fiatal célcsoportot szólítja meg, és az okos tervezés változatosságára és az egyéni életstílusra fekteti a hangsúlyt. Az ADA trendline szabad kollekciója fotelekkel együtt 55 ülőgarnitúrát és 46 ágyat tartalmaz.
Fenntartható, Ausztriában készült
Az osztrák családi vállalkozást a fenntartható, minőségi és önellátó termelés szándéka vezérli. A lakberendezési ötletektől kezdve a házon belüli fafeldolgozáson, a vázszerkezetek felépítésén és a kárpitozáson át a csomagolásig szinte minden munka házon belül kerül lebonyolításra. Az Ausztria, mint székhely iránti elkötelezettség mélyen az ADA cégfilozófiájában gyökerezik.
Az ADA AUSTRIA premium sajátmárka bútoraira vonatkozó „Ausztria bútorminőségi védjegy” az ADA további világos és látható nyilatkozata az osztrák termékekre iránti elkötelezettségéről. Ez a vásárlók számára ezt jelenti: egyenesség, átláthatóság és biztonság, mivel így érvényesülnek az olyan értékek, mint a magas minőség, a hagyományos kézműipar, a legkorszerűbb technológiák és az ökológiai eljárások. Emellett a vásárlók a két sajátmárka minden bútordarabjára öt év garanciát kapnak. „Az ADA bútorokra elsősorban a hosszú élettartam jellemző” – hangsúlyozza Gerhard Vorraber az ADA vezetőségétől. „Fenntartható és erőforráskímélő gyártási folyamatban készülnek, és végigkísérik az emberek teljes életét.”
Megtakarítás, helyettesítés és újrahasznosítás
Az ADA mindig a következő évtizedre tekintve hozza meg döntéseit. Ezért a vállalat egy fenntarthatósági ütemtervet készített, és ebben kiemelten a megtakarítás, helyettesítés és újrahasznosítás tényezőire épít: a hulladék 94%-át újrahasznosítják. Ennek 61%-a újrafeldolgozásra kerül, és 33%-ából energiát nyernek. A faelemekhez kizárólag klímasemleges beszállítóktól származó minőségi olajokat használnak. Ezekhez az ADA a környezetvédelem érdekében vízbázisú ragasztókat, regionális tömörfát, például tölgyet vagy cirbolyafenyőt használ, és fával fűti az angeri központot.
Az ember és a természet kedvéért
Az ADA 65 éve szilárdan áll az ausztriai Angerben, és az egyik legnagyobb munkáltatóként vállal felelősséget a régióért. A cég 17 diák képzését végzi, sport-, kulturális és szociális területeket szponzorál, illetve elkötelezett a fajok védelme mellett. „Angerben, de a magyarországi Körmend és Nova telephelyeken is támogatunk regionális sportegyesületeket” – teszi hozzá Margot Wisiak marketing igazgató. „Ezzel párhuzamosan a körzet különböző kulturális rendezvényeit is támogatjuk.”
Világos jövőbeli irány
Az ADA már több mint egy éve átalakulási folyamatban van. Ez magában foglalja a márkaépítést és -erősítést, illetve a digitalizálást és a teljes vállalatot átfogó jövőkép kialakítását. „Célunk egy olyan erős bútormárka megvalósítása, amelyet környezettudatosságáról és regionális jellegéről ismernek” – foglalja össze Margot Wisiak marketing igazgató a tervezett irányt.
Fotók: ADA
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat