Csökken a KALLAX és a LACK ára is
„Ismét egy kivételes pénzügyi év áll mögöttünk, amely során számos kihívás ellenére is tovább javítottuk az ügyfélélményt minden csatornánkon. Mind a három magyarországi áruházban elindítottuk a Szkenneld és Vedd szolgáltatást, amelyet a vevők egyre gyakrabban használnak, hiszen jelentősen felgyorsítja a vásárlást. Pécsen és Debrecenben is megnyitottuk a Tervezőstúdiónkat, amelynek köszönhetően közelebb kerültünk a régiós vásárlóinkhoz. A minél szélesebb körű elérhetőség érdekében tovább dolgozunk azon, hogy a következő hónapokban és években csökkentsük az árakat, amelyre idén is ugyanúgy keressük a lehetőségeket, ahogyan tavaly tettük” – mondta David McCabe, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia vezérigazgatója.
Az árcsökkentési törekvések részeként az IKEA január végétől elindítja a 2024-es pénzügyi év második árcsökkentési hullámát, amelynek keretében 1196 terméket kínál kedvezőbb áron. A vállalat olyan termékcsoportok árait viszi lejjebb, mint a KALLAX, MALM, EKET, SAMLA, BILLY és LACK. A tavaly októberben kezdődött első és a mostani árcsökkentési hullám során az IKEA összesen 1773 terméket kínál átlagosan 17 százalékkal kedvezőbb áron. Az árcsökkentés volumene 19 százalékkal növekszik a 2024-es pénzügyi év első harmadában az előző pénzügyi év azonos időszakához képest.
A 2023-as pénzügyi évben az online eladások aránya 23,2 százalék maradt, viszont jellemzően többet költöttek az emberek a digitális térben: egy vásárlás átlagos értéke az áruházakban 28 605 forint volt, az online vásárlások esetében pedig 80 705 forint. 250 ezer vendéggel több fordult meg az IKEA Étterem és Kávézó asztalainál az előző évhez képest, így összesen 4,1 millió vendéget szolgáltak ki.
Az IKEA Magyarországnak 1 683 munkatársa volt a tavalyi pénzügyi évben. A vállalat idén januárjától átlagosan 9,5 százalékkal emelte a fizetésüket, karácsony előtt pedig a kitűzött célok teljesítéséért megkapták az éves bónuszt az One IKEA Bonus jegyében. Azok a munkatársak, akik több mint öt éve dolgoznak a vállalatnál, nyugdíjjárulékot is kaptak a Tack! elnevezésű hűségprogram keretében. Az IKEA összesen mintegy 1,4 milliárd forintot fordított erre a három pénzügyi bónuszra.
Fotó: Pixabay
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat